Frokostseminar
11.5.23

Den påskrudde forbruker

Seminaret er gjennomført.
Tid: 
11.5.2023
kl. 
9:00
til
10:00
Sted:
Vulkan 16 eller digitalt
Pris:
Gratis
Gratis
Seminaret strømmes live
Kontakt:
Tor Erik Jørgensen

Bli med på dette frokostseminaret som tar for seg den stadig økende bevisstheten blant norske forbrukere og hvordan dette har påvirket dagligvarebransjen.

Opinions egen mat og drikke ekspert, Tor Erik Jørgensen, vil presentere fersk innsikt om den norske forbrukeren. Hvilke endringer ser vi, og hvordan opplever forbrukeren selv disse endringene? Føles det like bra å kjøpe billige produkter som de dyre merkevarene som forbrukerne har vært trofaste mot i mange år?

Vi vil også høre spennende case-studier av merkevarer som har klart seg bra i møte med den økende bevisstheten blant norske forbrukere. Hvordan har disse merkevarene tilpasset seg endringene i forbrukeradferd, og hva kan andre aktører i dagligvarebransjen lære av dem?

Unn Grønvold Nikolaisen, Direktør for Marked i TINE, vil dele sin innsikt om hvordan TINE står seg i en utfordrende tid, med spesielt fokus på hvordan TINE sine produkter og merkevarer har klart seg i møtet med den økende bevisstheten blant norske forbrukere – både i forhold til økt prispress og i konkurranse mot kjedenes egne merkevarer (EMV).  

Dette seminaret er for alle som ønsker å lære mer om den økende bevisstheten blant norske forbrukere, og hvordan dette påvirker dagligvarebransjen. Bli med oss og få en dypere forståelse av hva som ligger bak denne endrede adferden, og hvordan aktørene i bransjen kan tilpasse seg og møte utfordringene som følger med den.

Velkommen!