Frokostseminar
25.1.24

Markedsføringstrender 2024 

25. januar lanserer Opinion og Markedssjefene rapporten Markedsføringstrender 2024. Vi vil ta for oss endring i forbrukeradferd og hvordan dette påvirker trender vi ser innenfor AI, personvern, innovasjon, bærekraft, kanalvalg, kreativitet og særegenhet som vil påvirke din markedsføring i 2024.
Seminaret er gjennomført.
Tid: 
25.1.2024
kl. 
9:00
til
10:00
Sted:
Vulkan 16
Pris:
Gratis
Seminaret kan ses i opptak i etterkant
Kontakt:
Christina "Titti" Smitt

Er det unormale den nye normalen? Markedsførere har blitt vant til å operere i et urolig marked de siste årene og vi ser stadig behov for å tilpasse oss nye forbrukervarer, konkurrenter, produkter og målgrupper. Når vi nå går inn i et nytt år, hva betyr dette for måten vi skal jobbe med markedsføring, merkevarebygging og kommunikasjon i 2024?

Torsdag 25. januar lanserer Opinion og Markedssjefene rapporten Markedsføringstrender 2024. Vi vil ta for oss endring i forbrukeradferd og hvordan dette påvirker trender vi ser innenfor AI, personvern, innovasjon, bærekraft, kanalvalg, kreativitet og særegenhet som vil påvirke din markedsføring i 2024. Rapporten er gratis og vil tilgjengeliggjøres i etterkant av lanseringen.  

Lanseringen vil finne sted hos Opinion på Vulkan 16 klokka 09:00, med lett frokost og deilig kaffe fra kl. 08:30. Arrangementet er gratis, men det er begrenset med plasser og første-mann-til-mølla-prinsipp, så meld deg på nå for å sikre din plass.

Kan du ikke delta fysisk? Følg oss på Linkedin eller abonner på vårt nyhetsbrev, så blir du oppdatert når vi deler en forkortet innspilling i etterkant. 

På seminaret vil du møte Trine Visdal og Christina Smitt

Trine Visdal

Trine Visdal er markedssjef og konsulent i Markedssjefene, et selskap som driver med Marketing for hire. Hun har bred erfaring innenfor strategisk og operativ markedsføring fra noen av Norges største merkevarer, med fokus på kommunikasjon, merkevare og kommersielle muligheter.  

Christina Smitt

Christina Smitt er seniorrådgiver i Opinion. Hun elsker å grave i folks vaner, adferd og behov for å forstå hva som ligger bak endring i forbrukeradferd og hvilke trender vi kan forvente oss i fremtiden. Christina har 20 års erfaring innen markedsanalyse, med spesielt fokus på innsikt og analyse innen markedsføring og kommunikasjon.